Helpdesk
Laten wij elkaar helpen
Wij zorgen ervoor dat u de kwaliteit krijgt die u verdient.
Uw tevredenheid over Omsorg is voor ons essentieel. De kwaliteit van zorg die wij leveren willen wij waarborgen. Het kan voorkomen dat iets niet naar wens verloopt.
Om een klacht op professionele wijze te behandelen, is Omsorg aangesloten bij CBKZ; Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg. Een onafhankelijk klachtenfunctionaris zal uw klacht in behandeling nemen en deze onafhankelijk afwikkelen.
Daarnaast is Omsorg aangesloten bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg. Ook hier kan aan klacht worden neergelegd en door een professional in behandeling worden genomen.
Mocht u een klacht hebben. Bespreek dit eerst met de zorgverlener of de leidinggevende. Een andere mogelijkheid is om onderstaand formulier in te vullen. Er wordt dan binnen 3 dagen contact met u opgenomen.
We zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen en hopen er altijd samen uit te komen.
Indien u tevreden bent, vernemen wij dat ook graag van u!
Wij gaan vertrouwelijk om met uw gegevens.
Stuur ons uw bevindingen
Kan het niet wachten?
Bel ons op: 06-39051384